Fogas kérdés

Fodrgászhoz kellett mennem, mert pár hete kitört egy nagy darab a bal alsó négyesből. Nem volt vele semmi gond, de két napja egy hideg tofura nagyon bedurrant, aludni se tudtam, úgy fájt, szóval nem lehetett tovább halogatni, amit azért tettem, mert azt hittem, hogy egy korábban már gyökérkezelt fogam ment most mégjobban tönkre. Hayashi-sensei volt oly kedves és elkísért tolmácsolni. Kiderült, hogy nem is ez fájós fogam volt kiidegelve, így még meglepőbb, hogy semmi gond nem volt vele egész eddig. Volt egy fogröntgen, és egy kis ideiglenes tömést kaptam bele, végül fizettem ami 10% önrészt (co-payment, ugyebár), ami 790 jent tett ki. Mint a legtöbb dolog, ez se (sokkal) drágább, mint otthon.

A japán fogászat pont olyan mint otthon, illetve odahaza láttam már ennél jóval high-tech-ebb  fogászatot, és nem az osztrák határ mentén. Ami nagy különbség, hogy itt természetesen UV-fénnyel fertőtlenített papucsot kell váltani – azt a szokást egyébként szívesen meghonosítanám Magyarországon.

Ami vicces, hogy épp mielőtt elindultunk, erre a képre bukkantam nem fogászati témájú szörfölgetés közben. Köszi, jó ómen volt…

Kategória: Hétköznapok | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás